Tuesday, March 31, 2009

isk3~

holla everyone...

aku malas la nk crita love part 3..nnt2 la eh..hee~

oke,aku mau crita apa yg aku bt sbentar td.actually,td aku ada appoinment ngan sorang warga asing dari Mexico.namanya Daniel Hugo @ Kalilullah.uishh..matanya sungguh menawan.maklumla,mata mat salleh la katakan.usia mungkin dlm lingkungan hujung 30an atau awal 40an la.

yg bestnya pasal en.kalil ni beliau pandai cakap mlayu.kira kalo dia bertutur, org mesia bleh paham la.so,jgn sesekali mengutuk d dpn bliau dlm bhasa melayu ya nescaya beliau mmg paham.ok,dh menyimpang dh ni..

actually,aku jmpa dia sbb dia sedang mencari tenaga pengajar utk mengajar bahasa melayu kpd client beliau.aku mcm berminat,so aku pn kena la d temu duga dlu td..mula2 dgr dia bcakap tu bt aku nk tergelak yg amat..tp tahan ja la..bkn apa,aku rs sgt la pelik bila tgk secara fizikalnya mmg 100% mat salleh,buleh ckp mlayu.oh ya,aku ngan rosie time tu.kmi mmg dok tahan ja gelak.hehehe~

pastu bila time dia interview tu..ha,br kelam kabut nk menjawab soklan..dok 'err..err' ja..padan muka aku..haha~ mula2 dia tnya latar blakang aku,pstu tnya plak pengalaman aku ms skolah rendah.iyerr..skolah rendah..aku pon tanpa segan silu..berceritala dengan penuh bersemangat tp terketar2..haha~dh la ms tu dr.sutarji pn ada gak.owhh..malu sungguh..huhu~

well..aku redahhh jeerr..jwb ja apa yg ptut..then,this coming thursday dia nk jmpa kitorang utk sesi percubaan mengajar kt umah client plak.nerves den.dhla kt bangi.aku pon tak penah plak la bjalan2 kt area bangi tu.takpa..aku redahhhh jerrr nnt..



p/s : nnt aku update apa yg tjadi kt umah client tu yerr..hihi~

3 comments:

  1. hohhh yammmm...
    client ape ni yam????
    ngeri je ling dgr huu~~
    eh sempurnakan tag hehehe

    ReplyDelete
  2. hehe..ngajar foreigner ckap bhasa melayu la..jgn fikir bkn2..hihi..

    ala ling..cne nk bt benda alah tagged ni?cayam dop pahang aa~ajarkan yam..huhu~

    ReplyDelete
  3. yamsss...
    owhhh ingat ngajar apeee hehehehe...
    snang je yam, kupi pes soalan kat blog ling tuh pastu yam jawabla..
    ada satu lg tag ling bg kat yam..
    saje nak mengisi masa lapang hhehe

    ReplyDelete