Friday, July 10, 2009

masalah problem~


Sedang aku godek2 album dalam laptop kesayangan aku ni kan, aku terpandang la gambar ni.. cam best ja kan, dok lompat2 depan Queensbay nih..hehe..muka happy ja, macam tak da masalah..huishh, bestnya hidup macam ni..tapi tu lah, mana ada hidup tanpa masalah kan? semua orang menghadapi masalah dalam hidup ni..menyelesaikan masalah tu lah yang membuat kita menghadam proses tumbesaran minda..yang buat kita lebih berpengalaman dalam menyelesaikan kesukaran dalam hidup..yang buat kita lihat diri kita pada kemudian hari dan bertepuk pada bahu sendiri dan berkata "ya, kau mampu lepasinya..apa yang kau perlu buat hanyalah lakukan yang terbaik untuk melepasinya"..salah satu prinsip kehidupan yang buat aku percaya dan yakin untuk menghadapi sebarang kesulitan dengan tabahnya ialah "Tuhan Yang Esa itu tidak akan menurunkan beban yang takkan tertanggung oleh hambaNya"...



p/s : masa aku syok dok lompat2 tu kan aku buleh tak terperasan ada satu family dok tengok gelagat aku yang terover energetic tengah hari buta tu..aleh2,kawan mak aku..owhhh..malu dan gabainya daku ketika itu..huhu..

1 comment:

  1. kegembiraan saat itu sangat jelas ternyata di wajah awak.
    oh rindu.

    ReplyDelete