Sunday, July 26, 2009

kemahuan~

Aku inginkan kamera yang best punya megapixel..dan aku inginkan henpon..tak2..aku inginkan henpon yang ada kamera yang ada best punya megapixel...tapi aku takda duit..kalau la aku buleh gadaikan bebulu yang ada kat badan aku nih dan ada nilai komersial kat pasaran dah laaaamaaaaa aku buat..huuwwaaaaaaaaa~

kalao aku ada kamera kan takdela aku biarkan blog aku kosong ja camnih..selalu punyalah aku update gamba terbaru..dan sebabnya aku nak bli henpon tu kan kerana setiap kali nak cakap ja mesti kena pasang tali pusat dulu (earphone lah tu)..rimasss tau tak..nak kemana ja mesti kena usung skali tali pusat..last2 aku lekatkan terus kat henpon tu..hambekk kau!!

oleh sebab itu la aku nak bli henpon yang ada kamera yang ada best punya megapixel..sapa2 yang sudi menaja aku dialu2kan..nanti aku belanja COCOPIE sekotak besar eh..hehe~

No comments:

Post a Comment