Saturday, July 25, 2009

Ada apa dengan Nurul Fairuz Hidayah Part 2

ouu yeaahh..kita kembali lagi dalam edisi kedua ada apa dengan Nurul Fairuz Hidayah nih..kali nih aku dah kencing siap2 so takda la Part 3 yang bakal menyusul..hikhik..okeh,kita teruskan carta kita :

14) Aku nih sangat amat suka akan lautan yang indah terbentang di depan mata..kejernihan dan kecantikan pemandangan laut mampu membuat aku lupa segala masalah yang terbeban dalam pala hotak ku..masa kecik2 dulu aku suka sangat dengan mermaid(besar2 ni pon)..selalu gak berangan nak jadi mermaid yang pandai berenang tu..so,sejak dari umur 4 tahun aku dah mula belajar berenang..sendiri2 okeh..takdenye suruh profesional trainer ajar,cuma suruh paksu aku ajar berenang kat sungai yang dalam dekat 2 meter tu pakai pelampung tayar..haha..rindunya saat itu..

15) Aku nih kan lemah sikit la bab2 mengingat tarikh dan haribulan..kau bagitau la kat aku 16 kali pon ari ni berapa aribulan aku tetap akan tanya lagi ari ni berapa aribulan buat kesekian kalinya..dan disebabkan itu juga aku tak berapa nak ingat besday kawan2 aku..kau rapat la serapat mana dengan aku pun, aku tetap tak berapa nak ingat besday korang..even,sahabat2 pussycub dolls yang aku sangat sayang dan chenta tu pun aku tak berapa nak ingat exactly besday dorang..owhhh,kejamnya hakuuu..tapi bukan salah aku,aku memang lemah la bab nak ingat tarikh dan haribulan nih..nak buat camno?mintak ampun mintak mahap laa..huhu..

16) Aku sangat suka bau perfume, sabun, n segala wangian yang melekat kat orang yang lalu lalang dekat aku..aku akan hidu sedalam2nya pastu aku akan main teka2 dalam otak wangian nih jenis apa..tak pon aku akan cuba ingatkan sapa lagi yang ada bau camtu..dan bila dah dapat teka tu rasa puas hati sangatttt..sebab sesi menguji minda telah lulus..hehe..

17) Haa..yang ni perangai pelik sikit..seblum apa2 ingin aku nyatakan bahawa aku seorang gadis yang masih mempunyai perasaan terhadap lelaki ya..bukan apa..sebenarnya kan aku suuukkaaaaa tengok perempuan..nak2 yang cantik pada mata aku..aku akan kata "perghhh,cantiknya pompuan nih!!"..okehh..aku kompemkan lagik sekali,aku memang masih ada perasaan terhadap jantina berlainan ya..aku suka tengok ja,bukannya ada perasaan cinta pon..rilek aa..hee~

18) Habit aku kan kalo nak picit ubat gigi mesti dari bawah..bukan main suka hati picit ja..tiap2 kali guna mesti macam tu..then,bila dah makin sikit tu aku gulung la bawah tiub tu..supaya,ubat gigi akan digunakan sehingga titisan terakhir..haaaa,kan relevan habit aku nih..

19) Haaaa..lagi satu aku nih sukkaaaa sangat tidur..tidur ialah habit aku..tapi kalau korang bagi kerja dekat aku, aku akan habiskan kerja tu dan buat yang terbaik mungkin tanpa ragu2..sampai tak tidur pon takpa..tapi aku nih memang kuat tidur la kalau ada waktu terluang..nak buang habit nih..tapi tak bleh aa..susah..korang ada cara tak camna nak buang habit suka tidur nih?sila tunjuk ajarkan aku.. =)

20) Apa lagi eh?hurmmmm..aku ni kan..suka makan..aku suka cuba makanan kat pelbagai tempat..dan pelbagai jenis menu..aku ni suka makan tapi dalam masa yang sama conscious pasal berat badan..haa,camno tu?ingat senang ka nak maintain berat badan kalo nafsu makan tu lagi berat dari berat badan sendiri?nak2 plak aku nih malasnya nak bersenam Ya Rabbi..liat sungguh..pastu mula la panik kalo berat badan naik..pastu emo ja memanjang selagi berat tak turun..dengan harapan kalo buat camtu berat bleh turun la..chait~tak bleh blah punya perangai..haihhhh~



okehhh..dah selesai tag ini..dengan ini aku menggunakan segala kuasa veto yang ada pada aku untuk memaksa sesiapa sahaja yang terbaca entry aku yang bingung dan bengong ini untuk membuat tag ini..hahahaha..2o list ye kawan2 sekalian..jangan lupaaaaaaa~kalo dah agak2 takda idea cam aku aritu,korang cakap la korang nak tekencing ke,teberak ke..pastu buat la part by part..macam aku buat nih..ahaha..

1 comment:

  1. sungguh mnarik skali fakta2 mengenai yam..i noe u better now ehe...

    owoh yam, nak buat 20 fakta nih bukan senang.x tido malam nih, tapi, ling nak buat gak ah haha..

    ReplyDelete