Saturday, September 19, 2009

ucapan aidilfitri~

terasa nak membuat ucapan plak ketika ini..hehe

saya, NURUL FAIRUZ HIDAYAH ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua yang melawati blog saya yang selalu bersawang lagi membosankan ini..

mohon ampun dan maaf dari hujung rambut sampaila hujung kaki andai kata selama saya menerbitkan satiap cerita di blog ini yang bisa meruntun dan menyakitkan hati sesiapa..sesungguhnya jika ada berlaku demikian saya sememangnya tidak sengaja..mohon maaf sekali lagi..

owhh ya..beraya, beraya jugak..kesihatan harus di jaga..jangan dok melantak tak ingat dunia macam hari raya sehari tu ja ada..lagi satu jangan lupa penularan virus H1N1 masih berleluasa..jaga kebersihan diri, selalu basuh dan sabun tangan anda..kalau agak2 ada simptom demam, selsema dan batuk tu dok ja diam2 kat umah..jangan dok merayau..bersama2 lah membantu menghentikan penularan wabak ini..eceh,macam iklan tv pulak..hehe..

kepada yang memandu kenderaan plak, pandulah kenderaan anda dengan cermat dan berhemat..sentiasa ingat orang yang tersayang supaya anda selamat tiba di tempat yang dituju..

akhir sekali jaga diri baik2 =)



p/s : SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN...

No comments:

Post a Comment