Friday, September 18, 2009

pengakuan ekslusif

ok..aku terasa seperti mau buat pengakuan ketika ini...

seriously la kan..aku sebenarnya..terus terang la kan..sebenarnya aku ni tak berapa suka budak2..haha..itu dia pengakuan ekslusif aku..



seriously,kanak2 bukan objek obses aku..kalo setakat nak main pipi,cubit2 manja, dukung 5 minit tu boleh la..aku sanggup buat lagi la..tapi kalo nak suro babysit,harus aku gelabah..panas bontot ja sepanjang masa..tak tentu arah..haha..



tapikan,terpulang jugak kat tahap kenakalan budak tu macam mana..kalo kanak2 yang senang jaga,tak banyak songeh, dengar cakap aku..haaa,yang tu aku tak kesah kalo nak kena jaga sepanjang ari pon..haha..ada ka budak2 obedient skarang nih?yg aku dok jumpa kanak2 hyperactive ja..seriau aku tengok..bukan apa,kalau tak kena gaya, risau gak aku apa2kan budak tu..haha..



owh,aku tau mesti mereka2 yang terbaca blog ni mengata aku..ye lah, apa punya pompuan la tak suka budak2..nanti nak jaga anak macam mana?haaa..aku pon terpikir macam tu gak..nanti nak jaga anak macam mana aa??aku rasa aku ni terdorong nak jadi ibu yang garang..haha..kesian anak2 aku nanti..


p/s : oleh itu, terpaksalah aku mencari calon suami yang suka pada budak2..barulah stabil rumahtangga..ada sesiapa yang memenuhi kriteria ini??dialu2kan..huahua..

No comments:

Post a Comment