Sunday, February 14, 2010

aneroxic!!

okey..mari kita berblog lagi..haha..punyalah rajin nk update blog skarang nih..pastu esok lusa senyap balik..haha..sabar je lah~

hurmm..tadi sedang aku lepak2 dalam bilik tengah layan lagu2 yang aku sungguh ketagih nk dengar setiap malam (hurmm..nnt aku update pasal lagu2 tu plak), papa datang ketuk bilik aku..tiba2 plak tu..papa ni kalau takda benda penting dan mustahak jarang benar dia ketuk dan masuk bilik aku..

pelik2..tetiba dia panggil.."kakak,meh sini tengok crita ni"..disebabkan bilik aku ni berdepan dengan ruang tv, aku ni pn terkedek2 la kluar..heran jugakla, apsal
papa aku ni tetiba suruh aku tengok tv..ada crita menarik kah?

korang nak tau crita apa??crita dokumentari pasal pesakit anorexic!!! apakah?? sambil2 tu papa seraya berkata.."tgk crita ni, depa semua ni semua nak kurus
sampai tak kisah dah pasal kesihatan..huduh betoi la kurus2 sgt nih"..

sampai sekarang aku masih tak berapa nak paham kenapa papa suruh aku tengok crita tu..anorexic kah aku??haha~




hurmmm..rasanya aku dah cukup kembang nih..tak mungkin anorexic..haha~

No comments:

Post a Comment