Monday, April 27, 2009

salam sejahtera~

Salam sejahtera semua..

Duduknya aku di depan komputer riba kesayangan aku ni adalah untuk meluahkan apa yg bermain di dalam minda ku saban minggu ini..(saban bulan aku rasa..)

Tema yg aku nk tekankan hari ni ialah APA YANG AKU NAK SEBENARNYA??

Agak subjektif tema aku..tapi aku nak fokuskan pada cabang hidupku..apa yang aku nak sebenarnya dalam hidup aku ni..rasa macam senang ja nk jawab..tp bila dibelek2 balik soklan ni aku jd terkesima..baring d katil memandang kipas berpusing..tak memberi ilham langsung padaku..tak brapa best aku pandang plak cicak d siling..seolah2 mengharap dia dapat beri jawapan yang tepat kepadaku..dan terang terangan dia tak berjaya..tak berapa syahdu aku lihat plak penimbang berat badan di seblah sana..aku rasa itu juga bukan jawapannya..aku pejam mata rapat2,fikir…berfikir…terfikir..memikir..dalam dan jauh ke dalam dan terselam..NAMUN aku tak juga ketemu apa jawapan yang tepat utk soklan yang aku cipta tu..

Dah sgt lama aku pendam dlm hati,jiwa mahupun minda dari menjawab soklan ni..bila saja nk tersembul keluar soklan ni,aku pasti mencari alasan utk tidak menjawabnya..tapi hari ni,(malam sebenarnya..)aku memberanikan diri berdepan utk menjawab soklan ni..sudah bersedia dan teruja untuk mencari dan menyenaraikan apa yang terbaik untuk menjawab soklan ni..sungguh2 bersedia..dengan senyuman pabila terlihat mentol tiba2 menyala di atas kepala………..bersedia menaipnya…………………..aku inginkan…………………………..
ARGGGGHHHHHHHHHH……………aku tak tahu!!!!

Hakikatnya aku tak ketemu lg jawapan yg tepat lagi jitu APA YANG AKU NAK SEBENARNYA..***mengeluh***

3 comments:

  1. uhh yam..mengapekah ini?
    r u ok dear???

    ReplyDelete
  2. ntahla ling..
    yam dh tak tau hala tuju hidup yam..sgt desperate memerlukan cahaya petunjuk..huhu..

    ReplyDelete